Hűségpont

Kedves SalátaBarát!

2015. november 3-a nyitásunktól, a Zöldlevelecske Salátaműhely rendelői részére hűségpontrendszert vezettünk be. Legfontosabb célunk, hogy a lehető legmagasabb legyen az elégedettséged. Vidd magaddal, oszd meg barátaiddal jóhírünk.
Új, induló vállalkozás vagyunk, így számunkra kiemelt jelentőséggel bír, hogy ha kipróbáltál bennünket, sőt heti vagy napi rendszerességgel bennünket választasz, mi időről időre visszaadjunk abból a bizalomból amit Tőled kaptunk.

A Zöldlevelecske hűségpontrendszere pontos és igazságos elszámolást tesz lehetővé, valamint egy csomó extra bónusz­lehetőséget biztosít számodra a jövőben!

A Hűségpontrendszer szabályai:

  1. A hűségpontokat a rendszer saláta­ és italvásárlások értéke után írja jóvá mind internetes, mind telefonos rendelés esetén. Minden rendeléskor pontokat írunk jóvá a rendelt saláták, öntetek, italok után.
  2. Egy hűségpont értéke, a könnyű számolás kedvéért 1 Ft. (Igyekeztünk olyan megoldást találni ami tiszta, korrekt és könnyen átlátható)
  3. Internetes rendelések után 10% a jóváírás, ami azt jelenti, hogy egy 3000 Ft­-os saláta rendelése esetén 300 pontot írunk jóvá számodra.
  4. Pontok jóváírásához regisztráció, illetve belépés szükséges.
  5. Az összegyűjtött pontok értéke egy az egyben levásárolható, de a rendelt tétel értékét a gyűjtött pontoknak el kell érniük. (Tehát ahhoz, hogy egy 1290 Ft-os facsart narancslevet rendelj, ahhoz, az árának megfelelő minimum 1290 összegyűjtött pontra lesz szükséged.) Részletfizetés tehát nem lehetséges.
  6. A szállítási költségre, akciós termékeinkre,csomagolásra, nem írunk jóvá pontokat. Ennek oka, hogy az akciós termékek árai úgy vannak meghatározva, hogy az ár már tartalmazza a kedvezményt, a szállítást eddig is önköltségi áron biztosítjuk számodra.
  7. A pontok a következő rendelésnél használhatók fel. Fizetés ponttal úgy történik, hogy az adott tétel kiválasztása után a Kosár felületen a „Hűségponttal fizetek!” gombra kattintasz. Ekkor a pont levonódik az egyenlegedből, de fizetned nem kell érte.
  8. A mindenkori egyenlegedről a rendszer kosár felületen tájékoztat, vagy kérhetsz erre vonatkozó információt telefonos diszpécsereinktől.
  9. Két, vagy több személy hűségpontjai egy rendelésre NEM vonhatók össze.
  10. 2024.11.01-től a telefonos rendelések után járó 5% jóváírást informatikai hiányosságok miatt nem tudjuk fenntartani! Megértéseket köszönjük!

Célunk az, hogy egy olyan igazságos és egy naprakész kedvezményrendszert fejlesszünk, mely növeli személyes elégedettséged! Ha a Hűségpontrendszerrel kapcsolatban bármilyen kérdésed lenne, kérjük írj nekünk e­mailt az info@zoldlevelecske.hu e­mail címre! Ha nem maradt, akkor szeretnénk megköszönni, hogy hétről hétre bennünket választasz!

Pontvadászatra fel!